Arla Pro
Koncepter, kampagner, film, foto og magasiner
Om kunden og opgaven:
Arla Pro henvender sig B2B til det globale foodservice-marked. Vi udvikler og producerer løbende globale og nationale Arla Pro-kampagner fra spæd idé til færdigt koncept og produkter. Afhængigt af marked og målgruppe drejer det sig om køkkenfaglige inspirationsmaterialer, magasiner, tryksager, film, fotos, tekst, SoMe-copy m.m.
Overvejelser og indsigter:
Målgruppen er professionelle kokke. Globalt er der stor variation i madkultur, foodstyling, ambitionsniveau og præferencer, hvilket er vigtigt at tage højde for i hele den kreative proces. Materialerne skal inspirere og skabe værdi på det enkelte marked, derfor er den løbende dialog med Arla-teamet altafgørende for succes.
Løsning:
Vi arbejder altid med udgangspunkt i brand guidelines for at sikre et stærkt Arla Pro-brand. Koncepter og kampagner udvikles med udgangspunkt i det enkelte produkt, de konkrete målgrupper, lead markedet og ikke mindst et stort researcharbejde.
Stills

